Loading... Please wait...

Creaza-ti CALENDARUL

Alege-ti pozele preferate cu prietenii, familia sau colegii tai, trimite-le si in 2 zile vei avea cadoul ideal

personalizeaza calendar

Alege-ti POZELE

Alege 12 dintre pozele puse la dispozitie de noi, completeaza numele persoanei careia ii vei face cadoul si in 2 zile ii vei face un cadou de neuitat



Newsletter


Despre Branding

Postat pe 26th Sep 2012 @ 10:53 AM

logos.jpg

Exista o gramada de surse de informare (si dezimformare) despre notiunea de brand si branding, dar ca idee, un brand poate fi redus la trei concepte foarte simple. Daca vei intelege aceste 3 simple concepte, vei deveni in scurt timp un profesionist al brandingului. Daca esti de acord cu ele, pune-le in aplicare in cadrul companiei tale si vei construi un brand puternic (vorbim bineinteles despre identitatea firmei :) )

1. Mesajul Brandului este extrem de important pentru clienti si potentiali clienti.  Raspunde la intrebarile de baza ale potentialilor clienti, cum ar fi: "Daca lucrez cu tine, cumpar produsul tau sau investesc in compania ta, la ce beneficii trebuie sa ma astept?" Mesajul brandului in acest caz trebuie sa fie scurt si la obiect si sa ofere un raspuns concret, mai pe romaneste sa fie solutia la nevoile clientului.

2. Atributele Brandului tau trebuie sa includa o perspectiva unica asupra produselor sau a companiei tale. Trebuie sa descrie experienta pe care o are clientul in parteneriatul cu firma ta. Trebuie sa scoata in evidenta atribute de genul, calitatatea deosebita a produselor, preturi decente, inovatie, flexibilitate, livrare rapida. Trebuie sa te concentrezi pe CATEVA din aceste atribute. Nu te poti promova ca fiind firma cu cele mai mici preturi,cea mai buna calitate, cea mai rapida livrare etc (cel mai probabil nu esti - astfel mesajul pe care il transmiti fiind din start de neseriozitate)

3. Personalitatea Brandului, descrie caracteristici ale firmei sau produsului tau, care pot fi insusite de oameni. Are cel mai important rol in crearea de legaturilor stranse de afaceri. De multe ori, un brand seamana extraordinar de mult cu clientul pe care il targeteaza. Pe scurt, construieste-ti brandul in dupa tipicul si tiparul clientului pe care il urmaresti.

Acum, orice varianta de marketing si de dezvoltare a brandului presupune comunicare si relationare cu clientii. 

Cu acest lucru va putem ajuta noi.

Va putem ajuta sa promovati logoul si mesajul firmei dumneavoastra si in acelasi timp sa strangeti legaturile pe care le aveti cu partenerii dumneavoastra de afaceri. 

Dezvolta-ti brandul companiei tale folosind calendarele noastre de perete, de birou si triptice

 

Numai bine,

Mircea